Skola...

Nu har iallafall jag börjat skolan och jag avundas dem som inte har det.
Vi har redan börjat få läxor och nästa vecka ska vi ha ett prov i svenska.
Mina nya bilder är på väg, jag ska bara precis avsluta dem och sedan laddar
 jag upp dem så att ni kan se dem. De blir faktiskt väldigt bra!
Skicka nu beställningar, för tillfället är det inga som har beställt så nu tar det
 inte så lång tid att få dem. Passa på nu! Ja börjar snart min lektion så jag

ska snart sluta. Komentera gärna!


puss/ Johanna ;)


Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora

sv; härligt :)

nja sådär :/

gör du då?





Står över "/

2009-04-14 @ 15:20:26
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0