hellu

hej allihopa, nu har 2 kompisar startat en blogg tsm,
vi heter emma och johanna, nu e det jag emma som skriver,
jag har en annan blogg oxå , den heter www.supersvensson.blogg.se
besök den om ni har lust, nu e det så att johanna ÄGER på att rita
så om ett tag kmr vi börja sälja att hon ritar av den som vill, priset kmr
vara typ 20-60 kr det beror på hur ni vill ha den, hon kan både göra så
att hon bara ritar av er , elr så kan hon göra om er till manga, :) bilder
som hon ritar kmr snart att komma in, just nu håller hon på att rita av
mej till en manga  :), och när jag emma skrivar kommer jag i slutet
skriva puss/emma, och johanna kmr skriva lika dant fast då, johanna
istället för emma <3 :), ja det var väl allt för denna gång, ses

puss/ emma <3

Kommentarer
Postat av: becka <33

coolt, jätte häftigt!!!!!!!! hur länge har ni hållt på me detta??? // johannas syrra rebecka







(hehe)<3333333333

2009-04-13 @ 13:31:56
Postat av: beckhiiis

cooooooooooooolt asså// johannas syrra rebecka

2009-04-13 @ 13:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0