Hejsansvejsan!

Johanna här. Jag tänkte bara säga att om ni vill ha en teckning måste jag ha er e-mailadress. Om ni vill ha den direkt hemskickad skriv med adress och postnummer plus fullständigt namn.
Vill  ni inte ha en mangabild utan en mer realistisk måste bilden på er vara tydlig, annars räcker det med en enkel beskrivning. Jag kommer lägga upp egna bilder så fort jag kan men det kan fortfarande ta ett tag. Vi skulle bli väldigt glada om ni ville skriva lite komentarer, både positiva och negativa. Vill ni beställa en bild kan ni göra det genom att skicka ett mejl till:
[email protected] eller [email protected] .

puss/ Johanna ;)

Kommentarer
Postat av: beckhiiis

hejhej kan du rita en bild på mej i manga johanna??

fats jag orkar inte betala, kan ni inte göra så att syskon lr närä o kära inte behöver betala så mycket som 60 kr?? kan vi inte få typ 50% på de lr nåt i den stilen??

2009-04-13 @ 16:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0